27 Ağustos 2009 Perşembe

ferdi’nin menüsü :)




















ferdi’nin menüsü

  • ilk başta bir ölçek aloha diyerek yeni güne başlanır,
  • 1/3 su bardağı ilgi katılır çanağımıza ,
  • bir tutam anlayış eklenir,
  • normal ölçüde nezaket ile ballandırılır,
  • bir tatlı kaşığı tolerans ile tatlandırılır,
  • malzemeler iç dünyamızın eseri olunca değmeyin keyfimize,
  • yıkamaya gerek yok tertemiz kalbimizi yansıtıyorlar çünkü,
  • gönül teknemizde yavaşça karıştıralım ki eserimiz biz gibi ahenkli olsun,
  • içine özümüzden duygu şerbeti dökerek harmanlayalım,
  • karışımı hayat tabağına boşaltalım,
  • sevgi marmalatı ile süsleyip,
  • birkaç parça gökkuşağı renginden serpiştirelim ,
  • yemeğimize dostları davet ederek paylaşım sağlayalım,

yemeğin adını beraber koyalım dostlarım;

" insanlık "diyerek :)

4 yorum:

  1. hııımm benim gördüğümden başkalaşmış bir menü ;) Ama ne yalan söyleyim güzel olmuş Dostum. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İşte bu yaaa....
    birkaç parça gökkuşağı renginden serpiştirelim ,...o kadar güzel bir yüregin var kii,içinde gerçekten her türlü bi karışım var..ben seni tanıdığım için çok mutluyum...iyi ki senin gibi birini tanıdım...insanlara ögretecek o kadar çok şeyin var kii...ben bile senden neler ögrendim...

    YanıtlaSil
  3. küçüğüm,
    o sizim güzel ruhunuzun
    yüzünüze içten ve samimi
    yansıması olarak kabul görür
    bu beden de seni tanıdığına çok memnun
    ilham kaynağımsınız...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"