24 Temmuz 2009 Cuma

doğum günü draması 26. yılında....




yine bir doğum günü draması...
kabristandan doğduğum güne
uzanan ,uzanırken her yıl
bir parçamı alıp götüren;
geçmek bilmeyen yıllarım…
ruh halim yerlerin
dibine geçmiş sürünüyor adeta…
dostlarım her sene
yanımda sağ olsunlar..
nedeni ;
kabristan ile bağlantılı…
sevinç ve hüzün
aynı anda olmuyor anlayacağınız,
mumları üflerken,
hayatımdan sevdiğim
biri de sönüp gitmişken…
iyi ki doğmuşum diyemiyorum…
doğum günüm bugün ama ben
tebrikleri kabul edemeyecek kadar
kederli ve ızdırap doluyum…
kırmamak adına da olsa katıldım yine;
ama fayda etmiyor nedensiz çareler..
1 gün önce kutlar sevdiklerim
ben 14 yıldır
temmuzdan ve lanet olası
24 ünden nefret ederim…


ferdi durusulu 26 oldu....

2 yorum:

  1. üzüntünün kederin ugramadıgı, gözyaşlarının sadece mutluluktan aktıgı bir yaş diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. iyi dileklerin için
    tşk ederim asabi şirine ..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"