27 Temmuz 2009 Pazartesi

aşk fesleğen kokar



şimdi balkondaydım aşkım,
gecenin karanlığı
fesleğen kokusu ile karşıladı beni...
saksıya yöneldim
fesleğenimizin nadide yapraklarını
usulca tutup
yaklaştırdım koca burnuma,
sanki saçlarını okşuyordum..
öylesine bir sevgi ile yaklaştım ki
bana o muhteşem kokusu ile karşılık verdi..
fesleğenimizin aşk kokusu idi bu
şu an aklım başımdan gitmiş durumda
gözlerim de sevdiğimin tebessüm eden resmi
gönlüm de hakim olamadığım bir coşku,
genzim de fesleğen kokusu
senin ile görmeye başladım
hayatın ahenk ve renklerini
seni seviyorum aşkım

ferdi durusulu

4 yorum:

  1. GÖKKUŞAGI RENKLERİYLE SEVİYORSUN HAA..bende severim renklerle sevmeyi:)bi de yanında feslegen kokusu oluncaaa ooohh hayat o zaman aksın umrumda olmazz..........:)

    YanıtlaSil
  2. evet göğün renkleri ile aselciğim,
    fesleğen 6 aydır balkonda hiç dikkatimi
    çekmemişti şimdiler de herşey farklı
    geliyor , neden acaba :)

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"