2 Haziran 2009 Salı

Köküne kibrit suyu !!

Köküne kibrit suyu !!

İnsan olamayan hayvanların
Eşşek kalıp semere alışmışların
Sürü olup çobansız yapamayanların
Düşünmekle hayvandan üstünüm diyenlerin
Köküne kibrit suyu...
Sadece nefes alabilenlerin
Elini taşın altına sokamayanların
Bana dokunmayan yılan diyenlerin
Özünü unutanların
Köküne kibrit suyu...
Her köşe başında ülkeyi kurtaranların
Türkiyeliyim demekten utananların
Paranın pençesine düşmüşlerin
Kendini evi ve arabası ile tanıtanların
Köküne kibrit suyu...
Aşkı unutan hayvansıların
Bedelsiz sevgi hayal diyenlerin
Herşeye bir açıklama getirenlerin
Erdemini gurur haline getirmişlerin
Köküne kibrit suyu...
Ben ben ben diyenlerin
Dürüstlüğü ayaklar altına alanların
Ununu eleyip akıl verenlerin
Ben yaptım sen yapma diyenlerin
Köküne kibrit suyu...
Başkasını örnek gösterip gaz verenlerin
Sadece bakan göremeyenlerin
Özgürlüğü öcü olarak görenlerin
Yönetilmeye alışmışların
Köküne kibrit suyu...
Kurtarıcı bekleyenlerin
Karşılaştırmayı huy edinmişlerin
Kibrite ateşle yaklaşanların
Köküne kibrit suyu...
“Hacı ff’i” çıldırtanların
Köküne kibrit suyu!!....
ferdi durusulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"