24 Mayıs 2009 Pazar

"seni seviyorum"

“Seni seviyorum!!”

Son zamanlarda çok fazla ahbabımdan duyar olmuştum,
“Seni Seviyorum” sözünü;
ister bay , ister bayan bir anda söyleyiveriyorlardı…
Eskiden manidardı , anlamı özeldi bu iki sözcüğün!
“seni seviyorum” bu kadar kolay,
tek nefeste söylenen;
ambiyansın önemsiz olduğu ,
karşisındaki bireyin ruh halinin gözetilmediği ,
söyledim kurtuldum edasında ,
söyleyince de mağrur görünen ,
kendini hiç olamadığı
kadar gururlu ve de kibirli yapabilen
bir söz dizisi olmuştu
Düşündüm yine ; kimin için söylenilmeli bu söz ,
herkese söylenip değeri düşürülmelimiydi,
ayaklar altına alınırcasına
yoksa nirvanaya ulaşmalıyım fikri ile her önüne gelene
bir çirpida ,yarım ağız ,
sevdiğinin gözlerine dahi bakmadan ,
ruhuna hitap etmeden ,
ellerini eline dolamadan,
teninin kokusunu genzinde hissetmeden
nasıl olabilirdi , mümkünmüydü bu dostlarım; na mümkün yaaaa…
Yoksa yine fazladan bir takıntım haline mi dönüşüyordu:
“Seni seviyorum !!!”
nedensiz sevgi olmazdı eskiden,
bu ne yaman çeliski yaaaa…
öylesine , basmakalıp bir şekilde söylenmek için
söylenebiliyor muydu..
yine kendimle hesaplaşiyordum anlayacağınız
lütfen birileri benle aynı görüşte olsun
umarım aynı sorunla yüzleşip , kendilerini kurtarmışlardır…
serzeniş dolu bir yazı oldu farkındayım...

ferdi durusulu

2 yorum:

  1. Ben seninle aynı görüşteyimmm.ama şimdi hayatımda ilk defa birine seni veiyorum kelimesini kullandım aşk anlamında..normalde çok utangaçcımdır bu sözleri kullanırken,ama hiç utanmadım ,hatta içimden bagırmak geliyorrr seni sveiyorum diyeee...güzel yazmışsınn Güneşin oğlu,yüregine saglık....

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim aselciğim,
    söylediğine yakışmalı o da hakkını vermeli
    sihirli sözlerin , günümüzde kalmadı zaten...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"