24 Mayıs 2009 Pazar

Gözyaşın da ki tebessüm...






Gözyaşın da ki tebessüm

“Ağlarken gülebilmeli insanoğlu.” demişti eski bir dost…
bende mi bi gariplik vardı anlayamamıştım!
sözün içindeki sırrı bulmalıydım “ağlarken gülebilmek” !! garip…
keşfetmenin ruhumda ki azizliği yerli yerindeyken,
hemen işe koyulup araştırmalı artık dedim ;
işin aslı ne imiş bir bakalım ,
acı kayıplarım, kederim , hüzünlenmem …
elem verici bir sürü hadise yani…
neden bu olaylar bende ağlamak eylemini yerine getirmemişti ?
başımdan geçen onca acı olayı, kronolojik bir sırada incelemeye başlamıştım
çocukken kolumun kırılmasından , rahmete kavuşmuş genç ve yaşlı dostlarıma,
aşkı bulduğuma inandığım anda yalnız kalmama …
ve daha nice anı göz önünden bir su edasıyla geçerken ,
hala bir tek gözyaşı olmaması tabiplik bir olaymıydı?….
korkmaya başladım şimdiden incelemeyi her an bırakabilirim
normal olmadığımı biliyorum deli damgasına yabancı değilim …
hala bulamadığıma da sinirlenmiyor değilim
bir tek anı tanrım ağladığıma işaret bir tek acınası geçmiş ,,,,
yok bu böyle olmayacak dostlarıma ve aileme danışmalıyım
biri görmüştür iki damla gözyaşı dökerken beni ,
bunamadım değil mi, hatırlayamıyorum!!
evet acı son yine ellerim bomboş kimsecikler şahit olmamış
zaten soruya bile garip bir tepki gösterdiler …
avuçlarım terlemeye başladı doğru iz üzerinde olabilirim
neden acı olaylarda arıyorum gözyaşımı?
sevinçte , neşe de aramalıyım evet evet bir de o rafa bakılmalı …
buradaymışsın kadim dostum uzun zaman oldu yüzleşmeyeli
bu satırlarda senden bahsettim,seni bulmak bir hayli zordu
iyi kamufulaj , tebrik ederim!!
seni yanlış yerde aramışım…
dile geldi gözyaşı hikaye bu yaaa ;
-yıllardır bu kadar yakınken birbirimize
nasıl uzak durabildik biliyormsun ?
şaşkındım !! gözyaşı hem konuşuyor, hem de felsefe yapıyor !!!
cevaplasam mı acaba en iyisi cevaplayayım gözyaşı sel olmasın…
-nasıl kalabildik? Hımm kem küm,, eski bir sözden yola çıktım:
-“düşmanını dostundan daha yakın tut kendine,ne yapmak istediğini görebilirsin bu sayede” ..
gözyaşını alt etmiştim ohh olsun ,bi anda aklıma gelmişti bu söz iyide olmuştu …
gözyaşı sazı eline almıştı bi kere :
-stratejiminden övgüyle bahsediyor, ama gerçekten kaçtığımı söylüyordu…
neydi acaba gerçek ??
yeter artık bu nasıl gözyaşı!!!
iyi ki daha önce karşılaşmaşım
senden uzak durmamda varmış bir hikmet
off tanrım bu rüya galiba uyandır artık beni,
ne gözyaşıymış mazide, geçmişte, kuyu dibinde kal !
uyandım kurtuldum senden…
gerçekler bana kalsın(üstüm açık kalmış galiba )
ferdi durusulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"